OVER STICHTING SAMEN ONDERWEG

Stichting Samen Onderweg steunt de lokale gemeenschap. Van verenigingen en organisaties tot stichtingen en goede doelen. Want met een klein rondje de Bode bezorgen, maak je een groot verschil!

Stichting Samen Onderweg werkt met vrijwilligers. Die vrijwilligers bezorgen wekelijks de Zundertse Bode, en mogen als ruil voor hun inzet kiezen welk lokaal initiatief de Samen Onderweg financieel zal steunen. Dat mag een vereniging zijn. Maar ook een goed doel, een organisatie of een stichting. Als het maar lokaal is. Kun je zelf een extra zakcentje gebruiken? Als vrijwilliger mag je er ook voor kiezen om de vrijwilligersbijdrage zelf te houden.

Heb je vragen? Mail ons via info@stichtingsamenonderweg.nl of neem telefonisch contact op tel: 076-5998100

Aanmelden als bezorger? Ga naar onze aanmeldpagina